srijeda, 7. prosinca 2016.

Moj najdraži film

MOJ NAJDRAŽI FILM



Moj najdraži film je Glup i Gluplji, taj fil mi se najviše sviđa što se u njemu stalno izvode neke gluposti, podvale i tako. 1 film odnosno prvi nastavak tog filma nastao je 1994 .god. a režirali su ga Peter Farrelly i Bobby Farrelly. Glavni glumci su: Jim Carrey i Jeff Daniels. U zadnjem nastavku se radnja odvija tako da Harry pronalazi pismo u kojem jedna žena kaže "Harry trudna sam, moli te nazovi" ali shvačaju da je pismo došlo prije 20 .god. i možda čak i više. Kada Harry pročita to pismo odluči naći tu ženu. Kada je našao tu ženu ona mu je kazala da je dala dijete na posvajanje i da ne zna kod koga je završilo dijete. Tako oni pronalaze kod koga je ta cura odnosno Herijovo dijete. Onda oni idu na tu konferenciju gdje je ona i tamo joj Heri kaže da je ona njegova kći... Ali se na kraju ispostavi da to nije Herijevo dijete nego od jednog dečka koji je stradao u prometnoj nesreći.

Nema komentara:

Objavi komentar