utorak, 6. prosinca 2016.

Što bih htio postati u daljnjem životu

ŠTO BIH HTIO POSTATI U DALJNJEM ŽIVOTU

Ja bih u životu htio postati glumac. Gluma me oduvjek privlačila i ona me  jako  zanima.
Htio bih se baviti glumom jer mi je jako fora snimati filmove, serije itd. I kod glume mi je fora što se stalno zeza na setovima dok se snima. Moj najdraži glumac je Jim Carrey, i volio bih postati poznati glumac baš poput njega ali to je jako teško da će se ostvariti. Ali osim njega dosta mi je drag glumac Enis Bešlagič, on mi je drag zato što najprije dobro glumi i stalno se nasmijem kada nešto smiješno kaže. Znam da je glumac jako teško postati zato što moram najprije završiti škole i škole... Ali u Hrvatskoj gluma baš nije razvijena pa da i postanem glumac teško bih se progurao na scenu.
A kako se kaže "nikad se nezna " zato vjerujem da bih mogo postat glumac. 
 

Nema komentara:

Objavi komentar